Después del 16 J

Levante-emv
El PP afronta el mandato con 34 alcaldías más que en 2003 mientras el PSPV pierde 37
Los independientes duplican sus alcaldes
Extraños compañeros de viaje
Los socialistas abren la puerta a mociones de censura donde gobierne el PP en minoría
La «blogosfera» política se desinfla
Glòria no tiene quien le escriba
Las Provincias
El PSPV corrige a Pla y afirma que siente un “profundo respeto” por el Estatuto andaluz
El PP gana 20 municipios más con mayoría absoluta que en 2003 y el PSPV pierde 26

Anuncios

14 Responses to Después del 16 J

  1. Coherència Política dice:

    POBLACIÓ DE SENIJA
    El BLOC guanya les eleccions del 27-M, amb un 46% dels vots, obtinguent així una majoria relativa. En segon lloc queda el PP, i la força menys votada el PSPV, que es queda amb un únic regidor.

    Dissabte passat, casualment els regidors del PP votaren a l’únic concejal socialista i l’investiren Alcalde de Senija, quedant-se el BLOC a l’oposició, gràcies al pacte PP-PSOE.

    I ara què penseu d’aquest pacte? Creiu que a banda de ser contra natura, és il·legítim?
    Jo personalment hi estic d’acord amb aquestes regles de joc polític, però m’agradaria pregar-vos a tota la gent que ha criticat aquest tipus de pactes durant 8 anys, especialment als socialistes de carnet, que féreu ús de la vostra coherència política i li féreu arribar a l’alcalde socialista les diferents crítiques al pacte.

    A vore que vos diu

  2. yo dice:

    coherencia pollítica,por favor no entiendo nada, no se si es que aún no estoy despierta o que como no pude estar en la investidura del pasado 16 de junio es que me he perdido algo que desconozco. gracias

  3. Sentit comù dice:

    Un poco de seriedad D. Coherencia Política. ¿Como te atreves a comparar una pedania de 411 votantes censados con Silla?.
    De estos 411, sólo votaron 350 y el resultado fue el siguiente: PP 3 concejales, BLOC 3 concejales y PSOE 1.
    Y no se porque te extraña un pactgo entre PSOE y PP. Después de ver la radicalidad de los nacionalistas en todos las ciudades españolas, lo más normal a partir de ahora, es ver este tipo de pactos. Tiempo al tiempo.

  4. anonim dice:

    A mi no me parecen bien estos pactos, ni que los hagan unos, ni que los hagan otros, pienso que deberia gobernar la lista mas votada, sea quien sea, y respetar asi el voto de la gente, si luego con los pactos se van a cagar con perdon en lo que vota la gente que no nos hagan ir a votar, que se lo arreglen entre ellos tomandose unas cañas y que no nos pregunten si luego se lo van a pasar por el forro.

  5. Samaruc dice:

    La lista más votada no representa el interés de la mayoría. Sobre un supuesto de mil votos, la lista mas podría tener perfectamente 350-400 votos, y el resto repartirse entre 6-7 listas distintas…..está la más votada legitimizada para gobernar porque si??? Solo representaría al 35-40% de los votantes

  6. udelbloc dice:

    Si a la “radicalitat” dels partits nacionalistes, afegim la incapacitat i la corrupció dels partits majoritaris per a poder governar via pactes no serà d’extranyar vore com el que abans es deia “pactes-antinatura” es converteix per art de birli-birloque en lo més normal del món si ho fa el PSOE. És més el PSOE té manga ampla per fer lo que li rota, es demés no, els demés tenim que ballar al son de quatre iluminants que es pensen tindre la raó total i absoluta, mira el que jo crec és que si teniu els bemols per canviar la llei electoral d’este país no tornareu a governar en 100 anys, el PSOE dic, ja vorem si hi ha el que hi ha que tindre………a Senija pacte PP-PSOE per fer fora al Bloc “alguien da más”, hipócrites, que sou uns hipócrites.

  7. Walter dice:

    Como los del bloc de Silla sois capaces de juzgar un pacto antinatura cuando vosotros en Silla, si se hubiera terciado, lo hubierais repetido por tercera vez? No seais hipócritas, porque no justifica lo que hagan en otros sitios vuestra actitud durante ocho años. El problema no es otro que las diferencias personales entre los líderes políticos. Lo mejor sería fuera los cabeza de lista (que por cierto en algunos partidos ya aburre su presencia) y renovación, para ver si las nuevas caras se entienden en sintonía con su ideología y no por su animaversión personal.

  8. Sentit comû dice:

    PP + PSOE = Hipocresia
    PP + BLOC + EU + UV = ¿?
    udebloc, tu radicalidad te ciega.
    Tú no eres un hipócrita, lo que eres, es un FRIKI político.
    FRIKI mes que FRIKI

  9. Ciutadadelmón dice:

    EL BLOC PACTA AMB EL PP, o no te’n recordes???
    La gent “norma” ho tenim molt present amic. Des de l’organització del vostre partit ja vos han pegat el toc i vos han dit que “S’ESTEU CARREGANT EL PARTIT”

    QUE EL BLOC PACTE AMB EL PP NO ÉS HIPOCRESIA?????

    POCA VERGONYA, QUE SOU UNS POCA VERGONYA…..I RABIEU D’ESTAR ARA FORA, PATALEJA QUE ET QUEDA PROU….

  10. Coherència Política dice:

    Els del PSOE a banda de ser hipòcrites, sou uns burros, i la prova està en què no sabeu llegir. Ni calcular.

    En primer lloc, en cap moment he dit que estiga en contra d’aquestos pactes, per tant, no se on veus la hipocresia. En canvi si que veig hipocresia en trobar burdes justificacions al pacte de Senija i de la resta de l’Estat. I damunt culpant als nacionalistes! Sou la repera!

    En segon lloc, que a Senija voten 350 de 410 habitants és un éxit democràtic, perquè vol dir que allí ha votat el 85% (recordem que a silla, el 74%).

    I finalment dir que no m’extranya que el PP i el PSOE pacten antinatura, perquè realment no trobe que siga antinatural: EN DEFINITVA SOU EL MATEIX!!!! No hi ha diferències significatives. Ni en les formes, ni en les polítiques econòmiques (liberals i especuladores) ni en la vostra dignitat.

    PPSOE: Sou igual de feixistes i de lladres, I NO TENIU NI IDEA DEL QUE ÉS EL PROGRESSISME!

  11. Sentit comù dice:

    Coheréncia polílita,
    me asustas, parece que estés poseido. ¿Eres humano?.

  12. Sentit comù dice:

    Pensaba que udebloc era el Friki más radical del blog, pero D. COHERÈNCIA POLÍTICA es más Friki que él.

  13. udelbloc dice:

    Ja és la segona vegada, que el teu sentit comú?, et porta a qualificar-me con friki?, es veu que tu tens la capacitat de qualificar els demés del que vullgues sense que el administrador d’este Blog faça res al respecte, no passa res, els comentaris de cadascú acaben qualificant-lo. Hi ha que insistir que el PSOE i el PP són dos cares de la mateixa moneda, la dreta i un poquet menys a la dreta de la dreta. A Silla el PSOE ja ha rebentat EU, i ara ho intentarà en el Bloc és la manera d’actuar que tenen els feixistes ja que en última instància el que volen tots dos partits els que els demés desapareguen per quedar-se amb tot el pastís. Que jo sapìga el Bloc no està en contra dels pactes amb qui siga, els dos sou iguals PP i PSOE, vosaltres si que acuseu als demés de fer el que acabeu fent vosaltres mateix, i això és hipocresia. Estic segur que si ens veirem les cares no em diries lo de FRIKI, però segur…eres masa cobard fins i tot per argumentar amb certa coherència.

  14. Ciutadadelmón dice:

    Udelbloc, en Silla Esquerra Unida sabes muy bien por qué ha “REVENTADO”, igual que casi revienta “EL Bloc”, voto de castigo por VENDERSE Y TRAICIONAR a vuestros votantes, siendo ALIADOS DEL PP en Silla!!! Si lo sabeis perfectamente, por favorrrrrr
    Por eso las directrices del partido a nivel nacional os advierten “no os aliéis con el PP que os cargáis el partido!”. Vosotros, ni caso, así os ha ido, normal…. Tenéis 1 concejal de casualidad, y lo sabeis.

    Crees que a los votantes de EU en Silla les ha hecho mucha gracia que la Honorable Teresa Badenes y su edil hicieran caso omiso a la Asamblea? O que no destinaran la parte estipulada de sus sueldos al partido? Todos sabemos por qué intervino Madrid en Silla, y por qué es una comisión gestora, desde hace casi un año la que lleva el partido, eso fue mucho antes de las elecciones. Estos escándalos hay que callarlos.
    Al final los trapos sucios siempre salen. En el Bloc tenéis que aliaros con España 2000, que os tratarán mejor que Isidro Prieto.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: